lördag 7 februari 2009

Jag har blivit utmanad

Pyrra har utmanat mig

4 saker jag gjorde igår: Var hemma hos Pia o Anders, körde 70 mil, vaknade 05.30 och åt pasta med pesto i 138 km/h.
4 saker jag ser fram emot: Klara 60 km på skidor i Norberg, 90 km mellan Sälen och Mora, göteborgsvarvet och göra klart i huset
4 favoritrestauranger: Den gamle och havet, restaurang J, C's restaurang och La Trottaria.
4 saker på önskelistan: New York marathon, att älsklingen får flyt på sina kurser, att sonen klara G på alla ämnen och
4 personer jag utmanar: Anders , Anna , Patrik och Pernilla

1 kommentar:

Unknown sa...

4 saker jag gjorde igår: Jag var på 100-årskalas tillsammans med Mona Sahlin. Jag var även på lilla Vasaloppet i Boulognerskogen. Jag åt en jättegod lax+sushi till lunch. Jag somnade till Melodifestivalen på tv.
4 saker jag ser fram emot: Min sovmorgon i morgon. Att läsa ut min nuvarande bok så att jag får börja med någon bättre. Massagen som jag bokat och att jag snart ska fika en massa goda saker.
4 favoritrestauranger: Den vegetariska lilla restaurangen på Medborgarplatsen. (Kommer inte ihåg namnet) Kyrkogatan i Gävle trots att ägaren är lite som hon är. Nattamat på Sibylla på Ringvägen. Lax på 9:an i Gävle.
4 saker på önskelistan: Att jag ska få ork att fakturera och städa. Att jag ska få tid att resa snart igen. Att jag ska få tid att gå på en ny rolig fets. Att jag ska hinna träffa mina vänner lite oftare.
4 personer jag utmanar: Katarina, Jimmy, Hanna och Stefan.